1403/01/31

درباره شرکت صدرا کنار شیراز

شرکت صدراکنار شیراز در سال 1382 در زمینه تولید شن و ماسه و انواع مصالح راه سازی و ساختمانی در شیراز تأسیس گردید و حدود پانزده سال در حال خدمت به همشهریان و جامعه مهندسین می باشد. معدن و تأسیسات کارخانه در منطقه دوکوهک شیراز واقع شده است.

تولیدات عمده این شرکت سنگدانه های شن و ماسه شسته شده و دانه بندی شده قابل استفاده در بتن می باشد. اما در کنار آن ها می توان به سایر تولیدات اعم از ماسه شکسته، ماسه بادی، قلوه سنگ و انواع مصالح راه سازی مانند بیس زیراساس و غیره اشاره نمود.

اقدامات موثر شرکت در سالهای اخیر که با تغییر استراتژی سازمانی همراه بود ه ، میتوان به استقرار سیستم های یکپارچه مدیریت با همکاری مشاوران شرکت و همچنین ایجاد و فراهم سازی محیطی شاداب و آموزش محور برای کارکنان اشاره نمود. شرکت صدراکنار شیراز در این سالها همواره به شکل قابل ملاحظه ای در بکارگیری تاسیسات ، فناوری و محصولات جدید در این صنعت پیشرو بوده است که این عوامل باعث رشد مجموعه و همچنین تحولی شگرف در رضایتمندی مشتریان گردیده است.

توجه به مسایل زیست محیطی درخط مشی این شرکت بوده است و دراین سالها اقدامات موثری دراین زمینه انجام شده وهمواره به طورمستمر بهبود یافته است.

شرکت صدراکنار شیراز در سال 96 و 97 موفق به کسب عنوان حامی حقوق مصرف کننده و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید از دبیرخانه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان فارس و همچنین در سال 97 و 98 بعنوان واحد نمونه صنعتی و بهره بردار نمونه معدنی انتخاب شد.

( شن و ماسه شیراز _ معدن  شن و ماسه شیراز _ شن و ماسه استاندارد _ سنگدانه قابل مصرف در بتن _ مصالح ساختمانی _ مصالح راهسازی  )

درباره شرکت صدرا کنار شیراز, شن و ماسه شیراز, معدن شن و ماسه شیراز, معدن شن و ماسه

درباره شرکت صدرا کنار شیراز

درباره شرکت صدرا کنار شیراز, شن و ماسه شیراز, معدن شن و ماسه شیراز, معدن شن و ماسه

شرکت صدرا کنار شیراز : معدن شن و ماسه استاندارد در شیراز

آخرین مقالات

بیشتر

واحد نمونه معدنی و بهره بردار نمونه استان فارس سال 98

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در استان فارس و اعلام واحدهای نمونه صنعتی و معدنی در سال 98